ForzaJuve.Ge იუვენტუსის ქართული შავ-თეთრი სამყარო

სერია ა (მწვრთნელების ანაზღაურება)

იტალიის ჩემპიონატში ალეგრი პირველია…

სერია ა-ს მთავარი მწვრთნელების ხელფასებს შორის საკმაოდ დიდი სხვაობებია. პირველ და ბოლო ადგილოსანს შორის კი სულაც 7 მილიონზე მეტია. სრული სია:

ალეგრი €7.5m (იუვენტუსი, 2020)
ანჩელოტი €6.5m (ნაპოლი, 2021)
სპალეტი €4.5m (ინტერი, 2021)
დი ფრანჩესკო €3m (რომა, 2020)
გატუზო €2m (მილანი, 2021)
მაცარი €2m (ტორინო, 2020)
გასპერინი €1.4m (ატალანტა, 2021)
ინძაგი €1.3m (ლაციო, 2020)
პიოლი €1.1m (ფიორენტინა, 2019)
ჯამპაოლი €1.1m (სამპდორია, 2020)
დე ზერბი €1m (სასუოლო, 2020)
მარანი €0.8m (კალიარი , 2020)
გასპერინი €0.7m (ჯენოა, 2019)
ინძაგი €0.6m (ბოლონია, 2020)
დ’ავერსა €0.450m (პარმა, 2020)
სიმპლი €0.4m (სპალი, 2020)
ანდრეაძოლი €0.4m (ემპოლი, 2020)
ლონგო €0.4m (ფროზინონე, 2020)
ველასკესი €0.350m (უდინეზე, 2021)
დ’ანა €0.350m (კიევო, 2019)

0 0 შეფასება
შეფასება
გაუზიარე მეგობარს
Subscribe
Notify of
guest

:forza: :blin: :lool: :loool: :juvee: :chuvak: more »

104 კომენტარები
Inline Feedbacks
ყველა კომენტარი
რ ე ა ლ ი ს ტ ი
რ ე ა ლ ი ს ტ ი
6 years ago

ვა დილივიო 1 ნახე გამოსულა უკვე სანადიროდ :)

maradona73
6 years ago

ძმებო,

რა გაჩხებებთ, რატომ გაქვთ კატეგორიული ტონი?

ეს არის ვირტუალური სივრცე იუვეს გულშემატკივრების და მემგონი აქ შემოვდივართ სიამოვნების მისაღებად ერთამენთთან საუბრით, იუვეზე ახალი ინფოების წასაკითხად ჩვენი პატივსაცემი ადმინების მეშვეობით (დათო ჟიშკარიანს განსაკუთრებული მადლობა) …

აბა ყველა სხვა შემთხვევაში აზრი ეკარგება აქ წერას მე მგონი ძმებო.

maradona73
6 years ago
Reply to  maradona73

უკაცრავად გვარი ვერ დავწერე დავით სწორად, კონიაკი მოქმედებს :givi:

რ ე ა ლ ი ს ტ ი
რ ე ა ლ ი ს ტ ი
6 years ago
Reply to  maradona73

არც მე ვუჩივი ძმა ჩემს მიერ ორნახად არაყს, თან ყინულივით ცივს. არ ვიცი რაზე დაობს ეს ხალხი ,მთავარია გუნდმა იმარჯვოს მოიგოს ტიტულები და ძირიტადში ვინ იქნება რა გავრის და სადაური რა მნიშვნელობა აქვს. ნუ რა თქმა უნდა გაასწორებს იტალიელი თუ ბევრი იქნება მაგრამ ლეგინერებთან ერთად მოგებულ ტიტულებს ნაღდად ვერ გავცვლი იტალიელებით მიღწეულ 5 ე ადგილს. ზოგი კი ცვლის აქ და სერია ჭ შიც თანახმაა იყოს გუნდი ოღონდ იტალიელები იხილლოს მაგრამ ზუსტად ვიცი ეს გუნდის ფანობა არაა….

maradona73
6 years ago

სად დაიკარგე, რაღაც თორნიკესთან პაექრობის მუღამიც თითქოს აღარ გაქვს თითქოს და ძალიან გამკვირვებია :givi:

ისე ორნახადი კაი რამეა :up: :c:

რ ე ა ლ ი ს ტ ი
Reply to  maradona73

ერთნახადიც კარგია პირველი 1 ლიტრა ,ახლა ეგ დავლიე მაგარი ცივი

Bianconeri.10
6 years ago

მალადეც ძმაო,2ნახადის მერე თუ 1ლიტრას სვამ და კიდე აქ წერ :lool:

maradona73
6 years ago

რას ამბობ კაცო, რომ წარმოვიდგინე მაგდენის დალევა რამის ცუდად გავხდი :yeah:

Di Francesco # 1
6 years ago

Del_Piero ჩვენი აზრის თქმა ერთია და მეორეა აზრის შეფასება, ვისაც პერინი ურჩევნია ოსპინას იმაძ ძან ბევრი არგუმენტი აქვს იტალიელობის გარდა რო პერინი ერჩივნოს. თუმცა მთავარი არგუმენტი იტალიელობა როა რატო გგონია ეს არასწორი არგუმენტი და რატო თვლი რო იუვეს ფანს იტალიელი არუნდა უნდოდეს? იტალიური კლუბი როა და იტალიელები რო თამაშობენ, მაგიტო ქომაგობს იუვეს მისი ფანების 90%ზე მეტი და შენ ახლა იმ ფანს ეუბნები რო რა მნიშვნელობა აქ შენთვის იტალიელი იქნება თუ პოლონელიო? ვინ იქნება და ვინ არა მაგას ჩვენ არ ვწყვეტ და სურვილი რო დავაფიქსიროთ იტალიელი მინდაო მაგით რა იცვლება? რეალურად არაფერი და შენ გინდა რო არავინ არ დაწეროს ის რო… Read more »

Di Francesco # 1
6 years ago

შესნის კიარე პერინის და იქ ოსპინა ვაფშე რა შუაშია, მოკლედ ბუფონის წასვლამ ყველაფერი არია :chuvak:

რ ე ა ლ ი ს ტ ი
რ ე ა ლ ი ს ტ ი
6 years ago

bufonis waსვლა კი არა შენი გამოჩენა რევს ყველაფერს

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

ronaldo dybala coshta mandzukichi canselo sandro pianichi, erterti sauketesoebi gvyavs tavis poziciebze araitalielebi da pretenzia gaqvt kide ro italielebi unda iyos gundshi? da vin unda chaanacvlot aba

OLD Juventus
OLD Juventus
6 years ago

ყველაზე გეთანხმები გარდა კოშტაზე, მაგის სტარობა უბრალოდ ჯერ მე ვერ დავინახე :))

რონალდო-მანძუ-ბერნა უნდა იყოს ჩემის აზრით, თან ამ შემთხვევაში მეორე სართულზეც უპირატესობა იქნება და ცოტა უკნიდან დიბალა…

კოშტაც და სხვებიც რათქმაუნდა სეზონის მანძილზე გამოადგება გუნდს, იგივე ზამენიდან ტემპის გასაზრდელად

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago
Reply to  OLD Juventus

costa zamenidan shemoyavs sul da efeqturia, getanxmebi jer araa sauketesodan erterti alegrisac ar miucia dziritadistvis imdeni dro magram chemi azrit gaxdeba dziritadis kaci

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

რატომ გაქვს ამოჩემებული კოშტა ? )))) რა არ მოგწონს აბა კოშტასი ? რა კომპონენტში იწუნებ ?

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

me daviwune? piriqit davwere ro alegri ar adzlevs shans dziritadistvis tqo

OLD Juventus
OLD Juventus
6 years ago

თუ მე მიკითხები ამოჩემებული ნადმვილად არ მყავს, ურაბლოდ ჩემი აზრით არ არის კოშტა გრანდის ძირითადის დონის, რომ მოიგო ლიგა ან მსოფლიო… ბავშვიც აღარაა, მაგრამ როცა ასეთი დონის ტიპის ზამენიდან შემოყვანა შეგიძლია დიდი ფუფუნებაა…

და ძირითადში არ დააყენა არც გვარდიოლამ, არც ლეგრი აყენებს და ვერც ბრაზილიაში ძირითადში ასე რომ ესყოველივე რაღაცის მაჩვენებლი არის…

კონკრეტულად მე ის არ მომწონს რომ მის სისრაფეს და ტექკნიქას სათანადო რეალიზებას ვერ უწევს და ხშირად შედეგი არ მოყვება მის ბურთის ფლობას…

OLD Juventus
OLD Juventus
6 years ago

და იუვე ასე ძალიან როდის ანიჭებდა იტალიელებს უპირატეოსობას, ის დრო არ მითხრათ როცა სერია ა-ს ქონდა შეძღუდვა უცხოელებზე, მაშინ თავისთავად…

2003 შიც ძირითადში: ბუფონი, ტაკინარდი, ზამბროტა, დელპიერო.

დღეს: პერინი იქნება, ბუნუჩი, კიელინი, ბერნანდესკი.

ALLENATORE
6 years ago

nacarqeqias napolistan sheeshinda saxkshi mogebaze tamashi da sami gadabmuli pasi ver gaaketa gundma )))) exlac am seria a stvis es sastavi aris msoflio nakrebi )) da bevri araswori ram iyo , mezareba wera )) nacarqeqias panebi ar minda shevawuxo )) msoplioshi sauketeso mwvrtvneli rogor unda geginos kaci romelsac 4 skudeti aq ukonkurento garemoshi )) mashin roca cocxali ancheloti da sxvebia kide romlebsac bevri gundi gamiycvliat da yvelgan shedegebi qondat )) mat shiris 2 cgempionta liga ) alegris jer araferi ar aqvs damtkicebuli )))

ALLENATORE
6 years ago

dezebrize didi xnis win davwere )) naxet ra treneria tqo )) eg aris axali taobis mwvrtvneli romelsac ar eshinia sheteva )) 10 kaciani bonoventot san siroze burts yvavebshi ki ar igeriebda misi gundi )) ugorebda burts milans )) yvela pasi gaazrebuli iyo )) shesnis rac sheexeba namdvilad ar jobia perins ))))

6 years ago

იტალიაში თაობა რო არ არის, მაგას რად უნდა კამათი. და იუვემ კი არ უნდა ათამაშოს ძირითადში იტალიელები, საშუალო გუნდებმა უნდა მისცენ შანსი და თუ თავს გამოიჩენენ იყიდის მერე იუვე. იტალიელებზე რო არი აქცენტი იმიტო იყიდეს ბერნა, დააბრუნეს ბონუჩი და კიეზას და ვიღაცეებს ეჩალიჩებიან. თორე ბერნას პოზიციაზე ბევრი ხალხი გვყავდა, მარა იტალიელებს აწვება იუვე და ბევრჯერ თქვეს კიდეც ინტერვიუებში. მარა ლიგა გვინდა და პერინით და მარკიზათი ლიგას ვერ დადებ. ამიტო ყიდულობენ რონალდუს და კოშტას.

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

დუგლას კოშტაზე სწრაფი ფეხბურთელი არის ვინმე? ისე სად შემიძლია მაგის გაგება?

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

პერინი და მარკიზას რას გააფუჭებენ ამ იუვეში შესნი ხედირაზე მეტს ვერ ვხვდები.

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

რონალდოთი დაიწყო რეალმა და მარსელი მოდრიჩი და კროოსსაც მოაყოლებენ მომავალში და ესპანელები უნდათ წარმატების მიღწევა და სადაც ესეთ ხალხს უშვებს რეალი იქ ხედირა შესნი ვინ მიგდია რო იტალიელს მიანიჭო უპირატესობა? ეხლა იტყვიან იტალიაში თაობა არ არისო, არც არასდროს იქნება ესეთი პოლიტიკით თუ ყურადღება და უპირატესობა არ მიენიჭა ადგილობრივ კადრებს. მოკლედ ეს ის იუვე აღარაა ვისი ქომაგობა დავიწყე

Bianconeri.10
6 years ago

მაგ რონალდო მარსელო მოდრიჩი კროოსით 3 ლიგა მოიგო რეალმა ზედიზედ )) მოვიგოთ ჩვენც და გადავლენ მერე იტალიელებზე )) სიმონე პეპეებისნაირ იტალიელებით ვერ მოიგებ ლიგას ))

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

თქვენი არ ვიცი მაგრამ მე იუვეს ფანი იმიტომ ვარ რო იტალიელი იყო პრიორიტეტი ყოველთვის და ის ლეგიონერი თუ 10 თავით არ აღემატებოდა იტალიელს ენიჭებოდა უპირატესობა. და კიდე ხედირათი ფინალში გასვლას და იქ წაგებას მირჩევნია მარკიზიოთი ნახევარფინალი წააგო.

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

ლაპარაკი მიდის ლეგიონერების ლომიტზე და მერე ვნახოთ ალეგრი ვის დააყენებს პერინის თუ შესნის და მარკიზას დაბრუნებასაც რო მოინდომებს ხედირა ნაცვლად.

Di Francesco # 1
6 years ago

უაზრო კითხვას ვუწოდე და არა დელ პიეროს ნიკს ამოფარებულ ვიღაცას, ხოდა რო მებლატავები აქ დელ პიეროს ნიკით კი ნუ ბლატაობ, დაწერე აბა შენი სახელი და გვარი და ვისიანებს რას ვუწოდებ მერე განახებ. ნუ პროფესორობ კიდე აქ და ჭკუას ნუ არიგებ ხალს, არავინ არ გეკითხება იტალიის თაობის შეფასებას, რა თაობაცაა იმ თაობის გულშემატკივრობა მოგვწონს ჩვენ და შენ უბალეჩიკე შესნის არავინ არ გიშლის, ვინ დაგნიშნა ამ საიტის რედაქტორად რო აკონტროლებ ვინ რას წერს? ვისაც რა უნდა იმას დაწერს, ზოგს პერინი ურჩევნია შესნის და ზოგს ბენატია კიელინის, მისი საქმეა, რაც ახარებს ფეხბურთს იმას უნდა ქომაგობდეს და არა იმას რაც შენი აზრით უკეთესია, შენ… Read more »

6 years ago

კაი ნუ იჭიმები ერთი. ბევრმა იცის ან საიტზე ვინ ვარ და ყველა ჩემს სიტყვაზე ატვეჩაი ვარ. შენც გაგაგებიებ ვინ ვარ თუ საჭირო იქნება, მარა გირჩევნია არ იცოდე. აქ ვკამათობთ ადამიანები და ჩვენს აზრს ვამბობთ, თორე ერთმანეთის დაწერილს კი არ ვარჩევთ და უაზროს კი არ ვეძახით. თუ არ შეგიძლია დისკუსია ნურც ერთვები, წერე და იკითხე საკუთარი სიბრძნეები.

6 years ago

ჯერ რას წერთ დააკვირდით, უაზრო ეძახე შენიანებს. მერე რა პერინი? უყურებდით მაინც მაგის თამაშებს? ერთ დროს პერსპექტიული იყო, მარა გაჩერდა მაგის პროგრესი ტრავმების მერე. საშუალოზე ოდნავ მაღალი დონის მეკარეა. მოიყვანეს ზამენისთვის და იჯდება ზამენაზე. შესნი თუ ვერ გაამართლებს, მოიყვანენ უკეთესს და პერინი მაინც ზამენაზე იჯდება. თუ დაამტკიცებს ვარჯიშზე რო ძაან მაგარია, მაშინ ამოაგდებს შესნის, მარა ძაან მეეჭვება. მაგარი ლოგიკაა, რადგან წინა საუკუნეში ოსპინას აყენებდა ვენგერი და ახლა ოსპინა ბანძია ამიტომ სირცხვილია შესნის ძირითადში დაყენება :))) არ ვარგა იტალიური თაობა, აღარც მეკარეები და არც სხვა, რატო ვერ იჯერებთ?

ვეგა
ვეგა
6 years ago

და იმასაც მოვუტყ**ან დედის ტრ**ი ვინც ეს *** პოლონელი მოაგდო აქ.

Di Francesco # 1
6 years ago

და იუვემ რატო უნდა ითამაშოს იტალიის სერია ა_ში? იმიტო რო ანიელი იტალიელია? :lool: ხო იტალიელი როა მიტო უნდა ითამაშოს იტალიურ კლუბში აბა ბარსელონაში მათამაშეთო არ იძახის, იუვეში იტალიელი უნდა იყოს, აბა პოლოვნელები თუ უნდა გადავიდნენ პოლონეთის ჩემპიონატში…
მაგარი არგუმენტი გაქვთ, იმიტორო იტალიელია? ხო იტალიელი როა მაგიტო უნდა მიენიჭოს პირიორიტეტი, მითუმეტეს როცა ოსპინას ზამენა ყავს კონკურენტი, ნოიერი რო ყავდეს კონკურენტი მაშინ არავინ იტყოდა პერინი ათამაშეთო და თქვენი უაზრო კითხვაც, “რატო იტალიელია როა?” აღარ იქნებოდა აქტოალური…

6 years ago

ანიელი რა შუაშია? იუვე მიტო თამაშობს სერია აში რო იტალიურ ქალაქს წარმოადგენს, თორე მფლობელი და პრეზიდენტი შეიძლება არაბი იყოს ან ჩინელი. ამდენს შენითაც უნდა ხვდებოდე.

Di Francesco # 1
6 years ago

ოსპინას ზამენა ჯობია თურმე პერინის :lool: , პერინის 5 წელია არ დაუშვია იმდენი შეცდომა რაც შესნი – ოსპინამ ერთად დაუშვეს პირველ 3 ტურში :lool:

არაგველი
არაგველი
6 years ago

ნაპოლის ამ 3 ტურში 6-ჯერ დაურტყეს კარში და 6 გოლი გაუშვა :) ოსპინას ამ 3 თამაშიდან 0 სეივი აქვს და მაგის ზამენა ცოტა არ იყოს ტეხავს იუვეს კარში :)) მაგაში მართალი ხარ, მაგრამ ვენგერი რომ დაბერდა და გამ…და რა შესნის ბრალია, აშკარაა ბევრად აღემატება პოლონელი ოსპინას

Di Francesco # 1
6 years ago

ნაკრებში ოსპინამ ბევრად მაგრად ითამაშა მუნდიალზე, ვიდრე შენსიმ…

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

ეს ალეგრის მაგონებს რა. როგორ შეილება შენი ქვეყნის ნ1 მეკარე გყავდეს გუნდში და შედის ათამაშებდა ძირითადში?თან იტალიელებს რა სკოლა აქვთ მეკარეები. ეს მარაზმია უკვე რა

6 years ago

აბა სადაა #1? :) პერინი გგონია რო იტალიის #1 მეკარეა? შესნი ბევრად მაღალი დონეა ვიდრე ტუპოი დონარუმა და ცანცარა პერინი ერთად აღებული. თუ მარტო იმიტო უნდა ათამაშოს რო იტლიელია???

ვეგა
ვეგა
6 years ago
Reply to 

და შესნი არის მაგარი ხომ? შესნის მეკარეობა მოვ**ან და მაგას ვინც აყენებს სასტავშიც.

Beso_nakasha
Beso_nakasha
6 years ago

აუუ რა გამისწორდა კლაუდიომ ზენიტი რო აირჩია 1 ოქტომბერს მივფრინავ პეტერბურგში და იმედი მაქვს რო ვნახავ სტადიონიდან მაინცც

maradona73
6 years ago

ეხლა უსაქმურობისგან გადავაწყდი ვიდეოს უეფას თასი რომ მოვიგეთ დორტმუნდთან 93-ში, რომელიც 2 თამაშის ჯამში 6-1 მოვიგეთ ცალი ფეხით. :mrgreen:

ჰოდა უნდა მოვითხოვოთ ჩემპიონთა ლიგაზე ფინალის 2 მატჩად ჩატარება, შინ და გარეთ, და ამას თუ მივაღწიეთ მერე ნახეთ ლიგის-ლიგაზე დადება 2 წელში ერთხელ მაინც :givi:

უნდა მოვისყიდოთ უეფა :lool:

maradona73
6 years ago

დე ზერბიმ კარგად აათამაშა სასუოლო.

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago
Reply to  maradona73

ყველაზე მეტად ეგ გუნდი მევასება სასუოლო მართლაც საღოლ ტრენერს საკაიფოდ უბერავენ თან ის ასწორებს მანდ იუვეს იგროკები ყომარობენ დაცვაში ბრაზილიელი 20 წლის როჯერიო მარცხნივ დგას დაცვაში და ცენტრში 22 წლის იტალიელი მაგნიანი ამბობენ მომავალში ბარძალის შემცვლელიაო მისმა აგენტმა იბაზრა სულ ძირითადშია ორივე კაი ტიპები არიან :up: :up: :up:

maradona73
6 years ago

:up:

maradona73
6 years ago

ჯენოაში გასპერინი არაა :c:

ტრიდე
ტრიდე
6 years ago

:forza: :forza: :forza:

ანონიმური
ანონიმური
6 years ago

:forza:

| Newsphere by AF themes.
104
0
Would love your thoughts, please comment.x