ვინ რამდენს გამოიმუშავებს სპონსორებისგან?

დღეს, სერია ა დაიწყება და საინტერესოა გადავხედოთ ვინ რამდენს გამოიმუშავებს საკუთარი სპონსორებისგან:
რაოდენ უცნაურადაც არ უნდა ჟღერდეს, კალჩოში ამ მხრივ პირველ პოზიციაზე არც მეტი არც ნაკლები სასუოლოა..
თუმცა, მივყვეთ ქვემოდან ზემოთ:
20. ლაციო – 0 ევრო (გამომდინარე იმ ფაქტიდან, რომ ლეგა კალჩომ საბუკმეიკერო ორგანიზაციასთან შეთანხმება დაბლოკა, რომაელებმა ამის გამო 7 მილიონი ევრო დაკარგეს, რადგან Marathonbet-ი სწორედ ამ ციფრს იხდიდა, თუ ლოტიტო საკუთარი კლუბის მაისურზე მათ სახელწოდებას გამოაჩენდა.
19. სამპდორია – 500 000 (სამპას არ ჰყავს გენერალური სპონსორი და ამიტომაც Invent-ისგან და Ibsa-სგან ჯამში 500 000 ევროს იღებს.
17-18 – ჯენოა და სპალი – 700 000
16. ვერონა – 1 მილიონი – Sinergy, Air Dolomiti, Sartori და Trivellato-სგან ჯამში მილიონს გამოიმუშავებენ.
15. ლეჩე – 1.5 მილიონი
14. პარმა – 1.8 მილიონი – Sinergy, Air Dolomiti, Sartori და Trivellato. გასულ სეზონთან შედარებით თანხა 500 000-ით გაიზარდა და ახლა ისინი რანგით მეორე სპონსორს ეძებენ.
13. ბრეშა – 2 მილიონი – Ubi Banca და Omr-ისგან. საგულისხმოა მეორე სპონსორი გახლავთ მარკო ბონომენტოს საკუთრებაში მყოფი კომპანია, რომელმაც 2014 წელს კლუბი გაკოტრებისგან იხსნა.
12 ბოლონია – 2.2 – Liu Jo, Illumia და Lavoropiù – მათი მიზანია, რომ მაისურის წინა მხარეს არ იყოს განთავსებული მეორე სპონსორი. მთავარი პოზიციის ღირებულება კი ახლა 1.8 მილიონს შეადგენს.
11. უდინეზე – 2.5 მილიონი – Dacia, Vortice და Bluenergy. თანხა წინა სეზონის მსგავსია.
10. კალიარი – 4 მილიონი – Regione Sardegna, Ichnusa, Nieddittas და Arborea. უნდა აღნიშნოს, რომ ბოლო ხანებში სწორმა მარკეტინგულმა სვლებმა, კლუბის კომერციულ დეპარტამენტს თანხების გაზრდა მოუტანა.
9-8 ატალანტა – 5 მილიონი – Radici, UPower, Gewiss და Automha. გუნდის ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლით, ბუნებრივია საკონტრაქტო ხელშეკრულებაზეც იქონია ზეგავლენა და ციფრები მომენტალურად 1.5 მილიონით გაიზარდა.
9-8 – ტორინო – 5 მილიონი – Suzuki, Beretta, EdiliziAcrobatica და N.38.
7. ფიორენტინა – 6.5 მილიონი – Mediacom, Prima.it და Estra. მას შემდეგ რაც კლუბში როკო კომისო მოვიდა, ბუნებრივია მან კომერციული დეპარტამენტის გააქტიურება გამოიწვია და მაისურზე გაჩნდება წარწერა Mediacom რომელიც ასევე კომისოს ეკუთვნის.
6. ნაპოლი – 9 მილიონი – Lete, MSC Crociere და Kimbo. თანხები გასულ სეზონთან შედარებით უცვლელია.
5. ინტერი – 10.5 მილიონი – კომპანია Pirelli-ს სრული ექსკლუზივი აქვს 2021 წლამდე აღებული და შესაბამისად ნერიაძურის მაისურზე სხვა ბრენდი არ გამოჩენილა.
4-3. მილანი – 14 მილიონი – Fly Emirates.. კონტრაქტი 2020 წლამდეა გათვალისწინებული, რომელიც ჯერ კიდევ ბარბარა ბერლუსკონის მხრიდან იყო გაფორმებული.
4-3. რომა – 14 მილიონი – Qatar Airways და Hyundai.
2. იუვენტუსი – 17 მილიონი – ბიანკონერი მთავარი სპონსორი ჯიპისგან ფიქსირებულ 17 მილიონს ღებულობს.. ბონუსის სახით სკუდეტოზე 1 მილიონს, ჩემპიონთა ლიგაზე მოხვედრისთვის 1 მილიონს და 1/4 ფინალში გასვლაზე ასევე 1 მილიონს. ახლა მიმდინარეობს საუბარი ანალოგიურ პირობებზე ადიდასთანაც, რადგან გერმანელებთან კონტრაქტი ფინანსური თვალსაზრისით გადახედვას მოითხოვს. მაისურის უკანა მხარეს აღარ იქნება Cygames-ი რომელიც კონამის სამყაროს წარმომადგენელია, ხოლო იაპონელებმა ექსკლუზივი მოიპოვეს ტურინელებისგან, რომელიც 5 მილიონი დაუჯდათ. იუვე არცერთ სხვა ვიდეო თამაში არ იქნება წარმოდგენილი, გარდა PES-ის მაგრამ სანაცვლოდ ზურგზე თავისუფალი ადგილი გაჩნდა, რომლის გაყიდვასაც ეცდებიან.
1. სასუოლო – 18 მილიონი – Mapei-ს მფლობელი სასუოლოს მთავარი პირია.. შესაბამისად კლუბს მაისურზე აქვს ლოგო და თავად სტადიონსაც იგივე სახელწოდება გააჩნია.. ამის სანაცვლოდ კი 18 მილიონს აბანდებს.
ხალხო პეს-ის პატჩები სად შეიძლება ვიშოვო ან თუნდაც ვიყიდო?)
ლივერპულმა 500,000 ფუნტი დაუნიშნა კვირაში ხელფასი ვანდეიკს, მაგრა აიწია სახელფასო მაზანდა თვითონ გაბერილ საყრანსფერო ფასებზე ხო აღარც ღირს ლაპარაკი.
125 ათასი აქვს და ორჯერ გაუზრდიან ,რაის 500 ათასი ფუნტი
მსოფლიო სფორტზე ფეხბირთის თემაში წერია, კი არ დამესიზმრა
მანდ თუ წერია მაშინ ხოოოლ
როდის გამოდის პეს2020?
დემო არის უკვე და სექტემბერში გამოვა სრული ვერსია.